AGB
1. Zakres obowiązywania
Do wszystkich zamówień realizowanych przez nasz sklep internetowy mają zastosowanie poniższe Ogólne Warunki Sprzedaży. Nasz sklep internetowy jest przeznaczony wyłącznie dla konsumentów.
Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej w celach, które w przeważającej mierze nie mogą być przypisane ani do działalności gospodarczej, ani do samodzielnej działalności zawodowej. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna lub prawna albo spółka posiadająca osobowość prawną, która przy zawieraniu czynności prawnej działa w ramach swojej działalności gospodarczej lub samodzielnej działalności zawodowej.
2. Strony umowy, zawarcie umowy
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z myfelt GmbH.
Poprzez umieszczenie produktów w sklepie internetowym składamy wiążącą ofertę zawarcia umowy na te artykuły. Możesz najpierw dodać nasze produkty do koszyka bez zobowiązań i w każdej chwili poprawić swoje dane przed wysłaniem wiążącego zamówienia, korzystając z przewidzianych i opisanych w procesie zamówienia narzędzi korekcyjnych. Umowa zostaje zawarta poprzez kliknięcie przycisku zamówienia, akceptując ofertę dotyczącą towarów znajdujących się w koszyku. Bezpośrednio po wysłaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mailem.
3. Język umowy, przechowywanie tekstu umowy
Dostępne języki do zawarcia umowy to niemiecki i angielski.
Przechowujemy tekst umowy i przesyłamy Ci dane zamówienia oraz nasze AGB drogą e-mailową. Z powodów bezpieczeństwa tekst umowy nie jest już dostępny przez Internet.
4. Warunki dostawy
Oprócz podanych cen produktów mogą wystąpić dodatkowe koszty wysyłki. Szczegółowe informacje dotyczące ewentualnych kosztów wysyłki znajdziesz w ofertach.
Zasadniczo masz możliwość odbioru osobistego w myfelt GmbH, Brunnenstraße 29, 10119 Berlin, Niemcy w następujących godzinach pracy: poniedziałek-piątek 11-18, sobota 11-14.
Dostarczamy również do paczkomatów.
5. Płatność
W naszym sklepie dostępne są zasadniczo następujące metody płatności:
Przedpłata
W przypadku wyboru metody płatności przedpłata podajemy nasze dane bankowe w oddzielnym e-mailu i dostarczamy towar po otrzymaniu płatności.
Karta kredytowa
Składając zamówienie, podajesz dane swojej karty kredytowej. Po potwierdzeniu, że jesteś prawowitym posiadaczem karty, transakcja płatności jest automatycznie przeprowadzana i Twoja karta zostaje obciążona.
SEPA-Direct Debit
Składając zamówienie, udzielasz nam mandatu SEPA-Direct Debit. O dacie obciążenia konta poinformujemy Cię (tzw. Prenotification). Po złożeniu mandatu SEPA-Direct Debit wzywamy nasz bank do rozpoczęcia transakcji płatności. Transakcja płatności jest automatycznie przeprowadzana i Twoje konto zostaje obciążone.
Obciążenie konta następuje po wysyłce towaru.
Okres na wcześniejsze powiadomienie o dacie obciążenia konta (tzw. termin prenotification) wynosi 14 dni.
PayPal, PayPal Express
W procesie zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę internetową dostawcy online PayPal. Aby móc zapłacić za rachunek za pomocą PayPal, musisz być tam zarejestrowany lub się zarejestrować, zautoryzować za pomocą swoich danych logowania i potwierdzić instrukcję płatności dla nas. Po złożeniu zamówienia w sklepie wzywamy PayPal do rozpoczęcia transakcji płatności.
Transakcja płatności jest następnie automatycznie przeprowadzana przez PayPal. Dalsze wskazówki otrzymasz podczas procesu zamówienia.
Sofort
Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę internetową dostawcy online Sofort GmbH. Aby móc zapłacić za rachunek za pomocą Sofort, musisz posiadać konto bankowe aktywne do bankowości internetowej, zautoryzować się odpowiednio i potwierdzić instrukcję płatności dla nas. Dalsze wskazówki otrzymasz podczas procesu zamówienia. Transakcja płatności jest następnie automatycznie przeprowadzana przez Sofort i Twoje konto zostaje obciążone.
Amazon Pay
W procesie zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę internetową dostawcy online Amazon jeszcze przed zakończeniem procesu zamówienia w naszym sklepie internetowym. Aby móc obsłużyć proces zamówienia przez Amazon i zapłacić za rachunek, musisz tam być zarejestrowany lub się zarejestrować oraz zautoryzować za pomocą swoich danych logowania. Tam możesz wybrać zapisany adres dostawy i metodę płatności w Amazon, potwierdzić użycie Twoich danych przez Amazon oraz instrukcję płatności dla nas. Następnie zostaniesz przekierowany z powrotem do naszego sklepu internetowego, gdzie możesz zakończyć proces zamówienia.
Bezpośrednio po zamówieniu wzywamy Amazon do rozpoczęcia transakcji płatności. Transakcja płatności jest automatycznie przeprowadzana przez Amazon. Dalsze wskazówki otrzymasz podczas procesu zamówienia.
6. Zastrzeżenie własności
Towar pozostaje własnością naszej firmy do czasu pełnej zapłaty.
7. Uszkodzenia transportowe
Jeśli towary zostaną dostarczone z widocznymi uszkodzeniami transportowymi, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie takich wad dostawcy i niezwłoczny kontakt z nami. Brak zgłoszenia reklamacji lub kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Twoich praw ustawowych i ich egzekwowania, w szczególności Twoich praw gwarancyjnych. Pomagasz nam jednak w dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczenia transportowego.
8. Gwarancje i rękojmia
Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady. Informacje na temat ewentualnych dodatkowych gwarancji oraz ich dokładnych warunków znajdziesz przy produkcie oraz na specjalnych stronach informacyjnych w sklepie internetowym.
9. Odpowiedzialność
Odpowiadamy w pełnym zakresie za roszczenia wynikające z uszkodzeń spowodowanych przez nas, naszych przedstawicieli ustawowych lub naszych pomocników wykonawczych, w szczególności:
- w przypadku naruszenia życia, ciała lub zdrowia,
- w przypadku umyślnego lub rażąco niedbałego naruszenia obowiązków,
- w przypadku zobowiązań gwarancyjnych, o ile zostały uzgodnione, lub
- o ile zastosowanie ma ustawodawstwo dotyczące odpowiedzialności za produkt.
W przypadku naruszenia istotnych obowiązków umownych, których wykonanie umożliwia prawidłowe przeprowadzenie umowy i na których przestrzeganiu partner umowny może regularnie polegać (obowiązki kardynalne), odpowiedzialność za lekkie niedbalstwo ze strony nas, naszych przedstawicieli ustawowych lub pomocników wykonawczych jest ograniczona do wysokości przewidywalnej szkody w momencie zawarcia umowy, której powstania należy zazwyczaj oczekiwać. W pozostałym zakresie roszczenia o odszkodowanie są wyłączone.
10. Kodeks postępowania
Podlegamy następującym kodeksom postępowania:
Kryteria jakości Trusted Shops http://www.trustedshops.com/tsdocument/ TS_QUALITY_CRITERIA_de.pdf
11. Rozwiązywanie sporów
Komisja Europejska udostępnia platformę do rozwiązywania sporów online (OS), którą możesz znaleźć tutaj https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Konsumenci mają możliwość korzystania z tej platformy do rozwiązywania swoich sporów.
Do rozwiązywania sporów wynikających ze stosunku umownego z konsumentem lub dotyczących istnienia takiego stosunku umownego jesteśmy zobowiązani do uczestnictwa w postępowaniach przed instytucją do rozwiązywania sporów konsumenckich. Odpowiedzialna jest Ogólna Instytucja do Rozwiązywania Sporów Konsumenckich Centrum Mediacji e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Będziemy uczestniczyć w postępowaniu do rozwiązywania sporów przed tym organem.