Produkty i produkcja
Gdzie powstają dywany myfelt?
Wszystkie produkty myfelt są wykonywane ręcznie w uczciwych i zrównoważonych warunkach pracy w naszej partnerskiej fabryce w Nepalu. Dowiedz się więcej o produkcji tutaj.
Z jakich materiałów powstają produkty myfelt?
Wszystkie produkty filcowe wykonane są w 100% z czystej nowej wełny pochodzącej z Nowej Zelandii, pozyskiwanej w sposób zrównoważony. Pozyskujemy je wyłącznie od nowozelandzkiego stowarzyszenia rolników „New Zealand Wool Services International Ltd (WSI)”. Gwarantuje to czystą wełnę o jednej z najlepszych jakości na świecie, a przede wszystkim zrównoważoną, przyjazną dobrostanowi zwierząt i delikatną hodowlę strzyżenie owiec, czyli to co cenimy najbardziej. Wełna nowozelandzka z certyfikatem bez mulesingu to jedna z najwyższych jakości i trwałości na świecie.
Czy wszystkie produkty myfelt są produkowane uczciwie? Co oznacza pieczęć GoodWeave?
Opierając się na filozofii naszej zrównoważonej firmy, wszystkie produkty są wytwarzane w naszej fabryce w Nepalu w uczciwych i przejrzystych warunkach pracy przez dorosłych i doskonale wyszkolonych rzemieślników - dzięki wsparciu GoodWeave w naszej fabryce zapewniono europejskie ramy i warunki bezpieczeństwa pracy od 2013 roku wprowadził i jest oficjalnymi firmami szkoleniowymi w stolicy Nepalu, Katmandu. Oprócz premii wakacyjnych i bożonarodzeniowych oferujemy naszym ponad 100 pracownikom również emerytury zakładowe, urlopy rodzicielskie i pieniądze, płatny 40-dniowy urlop, 13-miesięczne wynagrodzenie oraz bezpłatne wyżywienie w naszej zakładowej stołówce. Za nasze zaangażowanie otrzymaliśmy już kilka nagród od rządu Nepalu. myfelt to jedyny na świecie producent wyrobów filcowych posiadający certyfikat GoodWeave International. Od 1995 roku głównym celem GoodWeave jest wyeliminowanie pracy dzieci w przemyśle dywanowym oraz utrzymanie bardzo dobrych warunków pracy i ochrony środowiska. Od 2014 roku wspólnie z GoodWeave aktywnie angażujemy się w projekty społeczne i ekologiczne w Nepalu. Szczegółowe informacje na temat wymagań dotyczących certyfikacji znajdziesz tutaj .
Czym produkty myfelt różnią się od produktów innych dostawców?
myfelt jest liderem na rynku produktów z kulek filcowych. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w produkcji ręcznie robionych dywanów i akcesoriów, możesz cieszyć się najwyższą jakością i profesjonalną obsługą, co podkreślamy naszą pięcioletnią gwarancją - bez żadnych „ale”. Zwłaszcza w przypadku dostawców szczególnie niedrogich, podobnych produktów istnieją znaczne różnice w stosunku do oryginalnego produktu myfelt:
- Najwyższa gęstość wełny:< br/>Gwarantujesz lata radości z produktu filcowego myfelt. Szczególnie tani dostawcy zużywają niewiele wełny i czasu na filcowanie; poszczególne kulki są zbyt miękkie i rozpadają się już po kilku miesiącach.
- Można używać obustronnie:
Wszystkie nasze produkty można filcować być używane po obu stronach, ponieważ dół i góra są identyczne. Przez lata pracowaliśmy nad tym, aby odporne na rozdarcia nici, za pomocą których wszyte są poszczególne kulki filcu w dywan, przebiegały pośrodku. W przypadku szczególnie tanich produktów innych dostawców czarne nitki ze względu na krótki czas pracy nie są wszyte na środku i tworzą od spodu czarną „pajęczynę”. Dywany te można używać tylko z jednej strony. Oryginalny dywan z filcowych kulek myfelt można po wielu latach odwrócić i cieszyć się zupełnie nowym dywanem. Żywotność dywanu myfelt jest wielokrotnie dłuższa, co sprawia, że produkt ten charakteryzuje się oszczędzaniem zasobów i trwałością. - Certyfikat Fairtrade:
myfelt jest jedynym producentem wyrobów filcowych na świecie posiadającym oficjalny certyfikat GoodWeave, który gwarantuje uczciwą i zrównoważoną produkcję bez pracy dzieci - . Każdy dywan, który produkujemy, ma swój własny numer seryjny, który można wykorzystać do ustalenia, gdzie dywan został wyprodukowany i kto go wyprodukował. W naszej nepalskiej fabryce zatrudniamy wyłącznie dorosłych i przeszkolonych rzemieślników, którzy otrzymują ponadprzeciętne wynagrodzenie.
Czy dostępne są tylko rozmiary standardowe, czy mogę zamówić także swój indywidualny, pożądany rozmiar?
Możesz wybrać żądany rozmiar dywaników, poduszek na siedzenia i poduszek na ławki. W tym celu wystarczy kliknąć informację o rozmiarze odpowiedniego produktu oraz pole wyboru żądanego rozmiaru i ustawić tam swój indywidualny rozmiar. Cena jest obliczana natychmiastowo, a produkt można umieścić bezpośrednio w koszyku. Możesz także zaprojektować indywidualne dywany, korzystając z konfiguratora myfelt. Możesz także przekazać swoje życzenia i pomysły za pomocą naszego formularza kontaktowego lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 18:00 (+49.00). ) skontaktuj się pod numerem 030-71535795. Chętnie osobiście doradzimy Państwu w tym czasie w naszym salonie wystawowym w Berlinie-Mitte:
myfelt GmbH
Brunnenstraße 29
10119 Berlin
Niemcy
Ile czasu zajmuje wykonanie mojego dywanu?
Różne dywany są zawsze dostępne i gotowe do natychmiastowej wysyłki (1-3 dni). Dokładny czas dostawy podany jest na stronie odpowiedniego produktu. Jeśli danego towaru nie ma na magazynie, wykonamy go specjalnie dla Ciebie - oczywiście z pełnym prawem zwrotu wszystkich pozycji katalogowych. Czas dostawy wynosi zwykle 3-4 tygodnie. Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie przesłane do wysyłki, otrzymasz od nas potwierdzenie wysyłki, w którym będzie widoczna dokładna data dostawy. Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku produktów wyprodukowanych w indywidualnych rozmiarach i/lub kolorach.
Chcę produkt o bardzo konkretnym designie. Czy realizujecie także specjalne życzenia?
Wdrożyliśmy już wiele indywidualnych projektów i unikalnych kombinacji kolorystycznych dywaników z filcowych kulek i innych produktów filcowych.
Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00–18:00 pod numer (+49) 030-71535795 lub prześlij nam swoją prośbę e-mailem. Doradzimy Ci osobiście, indywidualnie i bez zobowiązań w zakresie Twoich pomysłów projektowych.
Czy jest możliwość wykonania dywanu w wybranym przeze mnie kolorze?
Dzięki konfiguratorowi myfelt możesz tworzyć różnorodne projekty według własnych upodobań własne pomysły. Możesz także przekazać nam swoje pomysły, korzystając z naszego formularza kontaktowego, zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24 godzin. Doradzamy również telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00–18:00 pod numerem (+49) 030-71535795 oraz osobiście w salonie wystawowym w Berlinie-Mitte:
myfelt GmbH
Brunnenstraße 29
10119 Berlin
Niemcy
Chcę postawić na dywanie szafkę i ciężki stół. Czy to możliwe? Jak wysoki jest dywanik z filcowych kulek?
Filcowe kulki są tak mocno zmatowione, że uginają się nieznacznie, ale równomiernie, nawet pod dużym naciskiem. Nawet ciężkie meble można stawiać na dywanie, nie martwiąc się o jego uszkodzenie. Kształt filcu po krótkim czasie od usunięcia przedmiotu powraca do pierwotnego kształtu. Średnica nóżek mebli powinna wynosić co najmniej 2 cm. Dywany filcowe myfelt mają ok. 2 cm wysokości.
Czy do dywanów wymagane są podkładki antypoślizgowe?
Ze względu na wagę dywanu zwykle nie jest wymagana podkładka antypoślizgowa. Jeśli Twój dywan myfelt nie opiera się wystarczająco mocno na podłodze lub powierzchnia jest bardzo śliska, na życzenie możemy zaoferować dostosowaną do Twoich potrzeb podkładkę antypoślizgową. Skontaktuj się z nami tutaj, aby uzyskać niewiążącą ofertę.
Czy dywan myfelt można stosować z ogrzewaniem podłogowym?
Tak. Wszystkie dywany myfelt
nadają się do stosowania na ogrzewaniu podłogowym.
Kiedy następuje roszczenie gwarancyjne? Co obejmuje pięcioletnia gwarancja?
Nasze produkty z filcowych kulek są połączone ze sobą wyjątkowo stabilnymi i odpornymi na rozdarcia nylonowymi nićmi. Obciążenie niszczące rozpórek wynosi ponad 180 kg. Ponieważ każdy dywan jest wykonany ręcznie, w rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że węzeł łączący się poluzuje. W takim przypadku naprawimy Twój dywan bezpłatnie i nie ponosimy kosztów wysyłki zwrotnej. Przetwarzanie trwa zwykle od 1 do 2 tygodni.
W takim przypadku wyślij nam e-mail na adres info@myfelt.-de ze zdjęciem danej lokalizacji i kartą gwarancyjną numer seryjny z dywanu. Po otrzymaniu wiadomości e-mail niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia dalszego postępowania w sprawie naprawy.
Czy wszystkie produkty myfelt objęte są gwarancją, czy dotyczy ona tylko dywanów?
Nasze produkty charakteryzują się wyjątkową jakością – niezależnie od tego, czy jest to dywan, podkładka pod garnek czy poduszka do siedzenia. Nasza pięcioletnia gwarancja dotyczy wszystkich produktów.
Czy jest możliwość zamówienia próbki produktu?
Tak, masz możliwość wcześniejszego zamówienia próbki kolorów naszych dywanów. W tym celu na stronie produktu pod przyciskiem koszyka wybierz opcję „Zamów próbkę”. Próbka zostanie dostarczona w ciągu 1 do 3 dni, a następnie można ją bezpłatnie zwrócić w ciągu 14 dni. Dlatego ta usługa jest bezpłatna.
Gdzie można zastosować dywaniki z filcowymi kulkami myfelt?
myfelt Dywany można stosować we wszystkich pomieszczeniach mieszkalnych. Ponieważ są wykonane z czystej wełny, mają naturalnie właściwości hydrofobowe i dlatego można je stosować również w łazience.
Dywany z filcowych kulek do trzymania zwierząt
Wielu naszych klientów posiada psy i koty i regularnie opowiada nam o swoich pozytywnych doświadczeniach. Nasze dywany są wyjątkowo odporne na rozdarcie, wodę i zabrudzenia oraz bardzo łatwe w pielęgnacji, dlatego idealnie nadają się do gospodarstw domowych ze zwierzętami.
Zamówienie i płatność
Składać zamówienie
Istnieją różne sposoby zamawiania produktów myfelt:
- W sklepie internetowym pod adresem www.myfelt.de
- Z naszymi licznymi partnerami
- Telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00–18:00 pod numerem (+49) 030-71535795
- E-mailem: order@myfelt.de lub za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego. li>
- Osobiście na miejscu w naszym salonie wystawowym w Berlinie
Jakie metody płatności oferuje myfelt?
Oferujemy następujące metody płatności:
- Płatność z góry (3% rabatu)
- Karta kredytowa
- PayPal < li>Polecenie zapłaty< /li>
- Przelew NATYCHMIAST (3% rabatu)
Gdzie mogę znaleźć wybór dostępnych rozmiarów dywanów?
Czas dostawy jest wyświetlany w wyborze rozmiaru na stronie szczegółów każdego produktu i pod przyciskiem „Dodaj do koszyka”.
Produkty, które są dostępne do natychmiastowej dostawy, możesz zobaczyć w przeglądzie kategorii strony niech. Aby to zrobić, wybierz filtr „Od razu dostępny” u góry strony.
Czy mogę później zmienić zamówienie?
Jeśli zamówienie zostało złożone w ciągu 24 godzin i nie zostało jeszcze wysłane, możesz je w każdej chwili zmienić i uzupełnić. W tym celu skontaktuj się z nami e-mailem na adresorder@myfelt.de lub za pośrednictwem naszego , podając numer zamówienia Kontakt formularz.
Kupuj i realizuj bony upominkowe
Masz możliwość zakupu u nas bonu upominkowego. Po prostu napisz do nas krótką wiadomość za pośrednictwem naszego czatu lub formularza kontaktowego.
Wysyłka i zwroty
Do jakich krajów dostarcza produkty myfelt?
Dostarczamy każde zamówienie na całym świecie pod Twoje drzwi.
Z którym dostawcą usług wysyłkowych zostanie wysłane moje zamówienie?
Wysyłamy w sposób neutralny dla klimatu za pośrednictwem DHL GoGreen. Gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn wysyłkowy, otrzymasz potwierdzenie wysyłki z numerem przesyłki. Tutaj możesz sprawdzić śledzenie przesyłki i przewidywaną datę jej dotarcia.
Ile wynoszą koszty wysyłki?
Przy zamówieniu za pośrednictwem naszego sklepu dostawa jest bezpłatna na terenie całych Niemiec w przypadku zamówień powyżej 29 EUR. Wysyłamy bezpłatnie w całej Europie w cenach od 99 € do 99 £ do Wielkiej Brytanii. Poza Europę wysyłamy bezpłatnie przy zamówieniach powyżej 199 €. Poniżej tych kwot koszty wysyłki wynoszą 4,90 euro w Niemczech, 14,90 euro w Europie, 9 funtów do Wielkiej Brytanii i 29,90 euro na całym świecie.
Jak długi jest czas dostawy?
Wysyłka na terenie Niemiec trwa średnio od 1 do 3 dni roboczych, w Europie od 3 do 5 dni roboczych, a na całym świecie, w zależności od kraju, od około 1 do 2 tygodni. Wszystkie akcesoria i bestsellery są gotowe do natychmiastowej wysyłki. W przypadku dywanów, które nie są dostępne od ręki, czas dostawy wynosi zazwyczaj od 3 do 4 tygodni. Czas dostawy jest wyświetlany w menu rozwijanym rozmiaru na stronie odpowiedniego produktu oraz pod przyciskiem „Dodaj do koszyka”.
Czy otrzymam potwierdzenie wysyłki?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie wysyłki z numerem przesyłki, za pomocą którego możesz sprawdzić, kiedy paczka powinna dotrzeć do Twojego domu.
Jak zwrócić przedmiot?
Możesz anulować zamówienie w ciągu 14 dni od jego otrzymania i bezpłatnie odesłać je do nas. Prawo zwrotu nie obejmuje produktów wyprodukowanych na zamówienie, nie znajdujących się w naszej ofercie (np. żądane wymiary, indywidualne zestawienia kolorów, konfigurator dywanów itp.). Zwroty - krok po kroku
Jak tylko otrzymałeś zwrot, zwrócimy kwotę faktury wraz z kosztami wysyłki w ciągu dziesięciu dni, zgodnie z metodą płatności pierwotnie użytą przy składaniu zamówienia.
Czy są jakieś opłaty i cła w przypadku wysyłki do krajów spoza Unii Europejskiej (np. Szwajcarii)?
W przypadku przesyłek do krajów spoza Unii Europejskiej mogą obowiązywać koszty w zależności od kraju importu. Ponieważ jednak do zamówienia dołączamy korzystną fakturę netto, zdecydowanie oszczędzasz niemiecki podatek VAT (19%).
Wysyłka do Szwajcarii – czy to możliwe?
Tak, wysyłamy do Szwajcarii codziennie. Jeżeli adres dostawy znajduje się w Szwajcarii, wystawiamy korzystną fakturę netto bez 19% podatku VAT.
Pielęgnacja i czyszczenie
Jak czyścić i pielęgnować dywanik z filcowymi kulkami myfelt?
Najlepszym sposobem czyszczenia naszych produktów z filcowych kulek jest ich potrząsanie lub uderzanie. Dywany myfelt można również normalnie odkurzać. Ważne jest, aby nie używać nasadki szczotkowej, ponieważ może ona przez dłuższy czas ścierać strukturę filcu. Farbujemy wyłącznie ekologicznymi metodami barwienia, co oznacza, że zawartość tłuszczu wełnianego (lanolina, naturalny tłuszcz w filcu) w naszych dywanach jest szczególnie wysoka. Pozytywnym rezultatem są wyjątkowo wysokie właściwości odpychające wodę i brud. Rozlany płyn nie zostanie natychmiast wchłonięty ze względu na naturalne właściwości filcu, przypominające efekt lotosu, ale można go usunąć wilgotną szmatką. Jeśli plama z brudu zostanie odkryta dopiero później, można ją szybko i łatwo usunąć za pomocą mydła, ciepłej wody i gąbki. Ponieważ dywaniki myfelt można używać z obu stron, dywanik można obrócić i cieszyć się zupełnie nowym produktem!
Zobacz także naszą stronę dotyczącą pielęgnacji produktów.
kontakt
Jak mogę zostać sprzedawcą produktów myfelt?
Cieszymy się z Twojego zainteresowania udaną współpracą. Skontaktuj się z nami tutaj!
Gdzie mogę obejrzeć dywaniki z filcowymi kulkami myfelt?
Cieszymy się na Twoją wizytę w naszym salonie wystawowym w Berlinie-Mitte!
Brunnenstraße 29
10119 Berlin
Możesz też odwiedzić jednego z wybranych dealerom w całej Europie .