1. Ogólne

myfelt GmbH, Brunnenstraße 29, 10119 Berlin (dalej zwana „myfelt“) gwarantuje klientowi, zgodnie z poniższymi warunkami, że produkt dostarczony klientowi w UE będzie wolny od wad materiałowych lub wykonawczych przez okres pięciu lat od daty dostawy.

Wady zgłaszane w ten sposób zostaną przez myfelt według własnego uznania naprawione na własny koszt poprzez naprawę lub dostawę nowych lub odnowionych części lub dostawę nowego lub odnowionego produktu. Jeśli produkt nie będzie już dostępny lub nie będzie już w asortymencie myfelt, myfelt ma prawo wystawić klientowi bon na zakup w wysokości pierwotnie zapłaconej ceny zakupu, wyłączając koszty wysyłki, który następnie może być zrealizowany przez klienta w całym asortymencie myfelt.

Ustawowe prawa klienta (§§ 437 ff. BGB) wobec myfelt nie są ograniczone przez tę gwarancję. Szczególnie nie jest to ograniczone prawo, gdy produkt jest wadliwy i spełnione są warunki poniższych przepisów oraz o ile nie jest określone inaczej, żądanie zgodnie z § 439 Nacherfüllung, odstąpienie od umowy zgodnie z §§ 440, 323 i 326 ust. 5 BGB, obniżenie ceny zakupu zgodnie z § 441 BGB, żądanie odszkodowania zgodnie z §§ 440, 280, 281, 283 i 311a BGB lub żądanie zwrotu kosztów poniesionych bezcelowo zgodnie z § 284 BGB.

2. Realizacja

Aby zgłosić swoje roszczenia lub przed wysłaniem, prosimy o kontakt telefoniczny z działem obsługi klienta myfelt pod numerem +49 (0) 30 71 53 57 95 lub pisemny e-mail na adres info@myfelt.de. Prosimy o dołączenie do produktu jak najdokładniejszego opisu wady.

myfelt zastrzega sobie prawo do odmowy naprawy lub dostawy, jeśli nie można przedstawić oryginalnego dowodu zakupu z datą zakupu. Dowód oraz prawa wynikające z tej gwarancji nie są przenoszalne na inne osoby.

Prosimy upewnić się, że Twój produkt jest odpowiednio zapakowany w przypadku konieczności jego wysłania. Pokrywasz koszty wysyłki oraz ryzyko transportu. myfelt nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe materiały wysyłane, które nie są częścią pierwotnego zakresu dostawy produktu dostarczonego przez myfelt.

3. Wyłączenia

Roszczenia wynikające z tej gwarancji istnieją tylko wtedy, gdy produkt nie wykazuje uszkodzeń lub oznak zużycia spowodowanych przez użycie odbiegające od normalnego przeznaczenia. W szczególności uszkodzenia spowodowane zabrudzeniem, przypadkowym uszkodzeniem, zaniedbaniem, niewłaściwym transportem lub niewłaściwym użytkowaniem nie są objęte gwarancją.

Ponadto produkt nie może wykazywać cech wskazujących na naprawy, czyszczenie lub inne ingerencje dokonane przez osoby inne niż myfelt lub upoważniony partner serwisowy myfelt do tego produktu. Gwarancja wygasa również, jeśli naklejki, etykiety lub oznaczenia producenta lub jakiejkolwiek części produktu zostały zmienione lub usunięte.

Również typowe zmiany materiałowe są wyłączone z gwarancji. Są to w szczególności powstawanie kłaczków, utrata koloru przez działanie promieni UV i częściowe zmiany kształtu.

4. Inne

Ta gwarancja podlega prawu Republiki Federalnej Niemiec z wyłączeniem przepisów prawa międzynarodowego prywatnego i Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach sprzedaży międzynarodowej towarów (CISG).